Bakancslista

Bár rengeteg filmet megnéztem már, a Bakancslista csak most vasárnap került sorra. Sajnálom is, hogy eddig vártam vele, mert ezt tényleg érdemes látni.
Szívbe markol és az ember akaratlanul is végig gondolja, mi mindent hagyott ki az életében és mik azok a dolgok, amiket még mindenképpen meg akar csinálni.


Hogy mi a Bakancslista? Egy olyan lista, amire az ember azokat a dolgokat írja fel, amiket mindenképpen meg akar csinálni, mielőtt feldobja a bakancsot. Ez így talán még viccesen is hangzik, de ha jól belegondolunk, talán nem is nevetünk rajta annyira.
A film szerint két idegen férfi megismerkedik a kórházban, mindketten megtudják, hogy már csak pár hónapjuk van hátra az életből, így elhatározzák, hogy amire vágynak, amit kihagytak az életben, bepótolják.
Azon gondolkoztam, hogy mi van, ha nem tudjuk mikor jön a vége? Mi van, ha eljön az utolsó perc és amikor lepereg az a bizonyos film, rájövünk, hogy mennyi mindent megtehettünk volna még?!
Szerintem ne várjon senki a végére, bakancslistát bárki, bármikor írhat. Ha nem is szó szerint egy listát készítünk, használhatunk mondjuk egy parafatáblát, amire kitűzhetjük a célokat, helyeket, ahová el szeretnénk jutni, sportokat, amiket kipróbálnánk, akár egy ejtőernyős ugrást is!
Nem szabad várni, mert ha túl sokáig halogatjuk, uncsi lesz az a film ott a legvégén...

Én írok egyet :) Pontosabban képekben vázolom a listámat, később bővítem majd: 
 
Bungy Jumping ugrás

Helikopterrel repülni

Lovagolni

Motorozni

Sting koncertre eljutni
 folyt.köv...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése