A Tökéletes Esküvő, mindenkinek mást jelent!

Már egy párszor nekiveselkedtem, hogy készítsek egy esküvős bejegyzést, de valahogy nem ment a dolog. Sokszor kezdtem már bele az esküvős oldalak és fórumok böngészésébe, a valóban szebbnél szebb fotók nézegetésébe, hogy ihletet kapjak egy jó kis poszthoz, de nem akart összejönni. Körülbelül 2 perc után rájöttem, hogy ez engem marhára nem érdekel. Valószínűleg azért, mert önmagában az esküvővel nem vagyok kibékülve, sosem volt álmom, hogy habosbabos ruhában kimondhassam az igent...most is így gondolom, DE...
...ma pinterestezés közben találtam egy képet, ami teljesen megfertőzött és rájöttem, hogy tetszene az esküvő, akár még a saját is, ha ilyen lenne.

A kép, ami megfertőzött

 IGEN! Egy western-country esküvő! Na ez aztán már valami...lenne, ha lenne, ilyen lenne :)
Persze tudom, hogy az igazi ilyen hangulat eléréséhez más földrészre kellett volna születnem, de hát ilyen vagyok, nálam semmi sem olyan egyszerű.
27 éves törzsgyökeres magyar lányként meghalok a wescomért, imádom a country zenét, a country stílust (nem az elnyálasodott vidéki stílust, hanem az igazi country-t).
Ha lenne esküvőm, ötvözném a westernt, a countryt, megtűzdelném egy kis levendulával (bár első gondolatra hasonlónak tűnnek, önmagukban mégis három különböző stílust eredményeznek) és ha mindehhez Kevin Costner & Modern West szólna, na az tényleg perfekt nap lenne!
Nagyjából ilyen lenne:

Levendula koszorú

Kis levendula csokrok, ajándék a vendégeknek

A vödrös megoldás jobban tetszik, szebb a levendula csokorban

Levendulás torta, fa alátéten, country-s

A hordó dekorációként szerintem zseniális

Rusztikus dekoráció

Ez nagy kedvencem

Sk is elkészíthetőek ezek a mécsestartók
Wesco-s menyasszony és koszorúslányok

Kivillan a csizma

Cowboy kalap a vőlegényen

Az összes koszorúslány igazi cowgirl

Igazán jól mutatnak, a vőlegény és a többi cowboy

Az esküvői meghívó is lehet stílushoz illő

Ha a fotósnak van érzéke a stílushoz, szuper képek készülhetnek








Képek forrása: Pinterest.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése