Ebéd ötlet - Kemencés csirke

Ami eredetileg kemencés pulyka, de szerintem egyre megy. Na nem kell megijedni, nem váltok át gasztrobloggerségre, de valahogy mikor elkezdtem csinálni, éreztem, hogy ez nagyon finom lesz és így is lett.
Az ötlet eredetileg a kedvenc éttermemből származik, mint pulykamelles étel, de nekem csirkemellem volt itthon a fagyasztóban, így azzal készítettem.

Hozzávalók:


  • pulyka vagy csirkemell szeletelve, ízlés szerint fűszerezve (én csak ételízesítőt használtam)
  • paradicsom karikázva
  • újhagyma karikázva
  • szalonna vagy főtt-sült tarja kockázva
  • virsli egészben bevagdosva 
  • reszelt sajt
Elkészítés:

Mindent bele! :) Egy olajozott tepsibe lefekteted a hússzeleteket, mehet rá a szalonna, hagyma, paradicsom és a reszelt sajt  bőségesen, a tetejére mehet a virsli....és sütő. Én sült krumplival, krumplikrokettel és kovászos uborkával tálaltam, de természetesen ez ízlésfüggő.
Nagyon finom és viszonylag gyors étel.

Ha kipróbálod, nagyon jó étvágyat kívánok hozzá!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése