Rendszerezni csak pontosan és szépen...

...ahogy csillag megy az égen....ugye figyeltétek a hullócsillagokat? :)
A napokban rájöttem, hogy kifejezetten szeretek szervezni, rendezni, elrendezni, beosztani, elosztani, rendszerezni, felcímkézni....elég perverzül hangzik, nem? De más is van így vele és találtam pár igazán neves és csodás oldalt ilyen témában.

Miután a lakásban már mindent az élére állítottam, gondoltam a blogra is ráfér a rendrakás. Az első lépés pedig, hogy egy kicsit felpezsdítem a dolgot. Hogy tartani tudjam a tempót, csináltam egy kis órarendet is magamnak és igyekszem rendesen csinálni a dolgot.







Fülbevalók okos tárolása:

Mindenféle nagyáruházban lehet kapni műanyag, sokfiókos tárolókat. Általában a szerszámos sor környékén lelhetőek, bár szerintem pasi ilyet még nem is vett magának.


Tehát, a csúnyácska tároló, színes papír és ragasztó
A fiókokat szépen kitapétázta
berendezve
a tetejét, jelen esetben a fürdőszobához igazította, a kék mintás papírral


  forrás





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése