Blogverseny és Vallomás



Ritkán fordul elő, hogy blogversenyen induljak, de nagyon kedves meghívást kaptam a Lélekbónusz csapatától, így neveztem én is.
Amikor elkezdtem írni ezt a blogot, nem gondoltam, hogy bárki is olvasni fogja. Persze, egy-két családtagra számítottam, de ennyi :) Aztán szépen lassan azt vettem észre, hogy másokat is érdekel, és mikor már elég magasra kúszott az oldalletöltések száma, beindítottam a facebook oldalt is, na ez volt aztán az igazi meglepetés. Szépen jöttek a jelölések, a hozzászólások és megosztások, most a számomra már elképesztő , 389 kedvelőnél tartunk. Eszembe sem jut, felvenni a versenyt, a több tízezer like-os oldalakkal, nem is ez a célom. Őszintén mondom, hogy minden új embernek nagyon örülök és mindenkit meg is szoktam nézni, ki az, aki kedveli az oldalamat?! :)

Volt már rá példa, hogy másik blogversenyre neveztem, első sosem lettem, mégis mindig nyertem egy pár új olvasót és ezzel elértem a kitűzött célt is. Egy nagyobb verseny alkalmával viszont, megbántam, hogy indultam és nem is nagyon terveztem több ilyen alkalmat.
Azt kellett látnom, hogy a sok sok olvasóval rendelkező blogok, egymást szidva, az olvasóikat erőszakosan buzdítják a szavazásra. Na erre nekem nincs szükségem. Ha valaki rám szavaz, vagy olvassa, amit csinálok, akkor azt azért tegye, mert tényleg tetszik neki, ne pedig azért, mert én azt akarom, mert az a trendi, aki olvassa...
Neveztem, de most sem fogom agyonreklámozni a dolgot, ahogy máskor sem. Ha szavazol és utána is maradsz velem, örülök!

Most kicsit lelkiismeret furdalásom is van, mert az utóbbi időben elhanyagoltam a dolgot, pedig tudom, hogy van rá érdeklődő és minden nap van új látogató is. Az új munkahely, a költözés (ami lassan megint lesz, hááát ilyen az albérlők élete) és az ezekkel járó hercehurcák, néha annyira lemerítettek, hogy hiába ültem a géphez, hogy na most csinálok valami jót, egyszerűen csak szenvedtem. Alkotói válságba kerültem, azt hiszem :) Nem is "kreatívkodtam" itthon sem semmit, és nem is éreztem jól magam tőle, pedig nekem az az igazi kikapcsolódás, ha csinálhatok valamiből valamit, amolyan Pocakosan :)
Szóval igyekszem megint felpörgetni a dolgokat, de most rohanok dolgozni, szép napot és köszönöm, ha itt vagytok :)

A versenyt megtaláljátok itt, facebookos regisztráció kell hozzá: Lélekónusz Blogverseny 2013







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése