Viszlát Nyár! Hello Ősz!

Még jut pár nap a nyárból, de a hétvégén már érkezik az ősz első napja. Lassan vége a melegnek és a strandolásnak, tegnap este, mikor hazafelé jöttem, már érezni lehetett azt a bizonyos illatot a levegőben.
Szeretem az őszt és most valahogy várom is, érzem, hogy valami készülődik, valami történni fog, itt bizsereg a lelkem mélyén, az ilyenben sosem tévedtem.
Korán fekvők és későn hazaérők - mint én is -, már most előveszik a kis pulcsikat, 2-3 hét és jönnek a nagy kedvenceim, a csizmák és sálak, még kabát nélkül, csak úgy dizájnosan. Ugye, hogy öltözködni is jobb ilyenkor?
Egyre korábban sötétedik, de még nincs minden veszve, az esélyünk megvan még a napsütéses indiánnyárra, amikor még melegen süt a nap délután, ehetünk még sok sok finom szőlőt (biztos forrásból tudom, hogy a héten már elindult a szüret), és gyönyörködhetünk benne, ahogy természet átöltözik.
Lehet, hogy néhány embernek ez a hangulat még korai, de én már nyakig vagyok a témában, akárhol kerestem valamit a PocakTanyába, mindenhol ilyen képekbe botlottam:)
Úgyhogy ne búsuljatok, sosem látott gyönyörű színekkel vár minket az ősz!


Ez lesz az új bogaras profilkép a facebookra, így már minden évszakra van egy:)
Szürettel kezdődik

Jönnek majd az őszi dekorációs ötletek!

És lassan erre is készülhetünk ;)
Forrás a képekre kattintva elérhető!
Ha tetszett, szavazz a PocakTanyára a Goldenblog 2012-es versenyén, megtalálod az Életmód blogok között, katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése